Wednesday, March 10, 2010

Kasih abah

Abah baik sangat...aku betul2 terharu...banyak da jasa pengorbanan abah yang x mampu ku balas dgn wang ringgit..abah tau da aku da ade pakwe..pakwe aku cuma keje kilang..die berkelulusan diploma kejuruteraan mekanikal di politeknik shah alam...pointer die memang tinggi..tp die belum ade rezeki nak bekerja ke peringkat atas lagi..abah sanggup tolong die dapatkan kerja di tempat keje abah yang lebih terjamin...abah sanggup tebalkan muka abah minta tolong kawan abah supaya die berjaya dalam interview tu nanti..malam sebelum interview..org yg akan interview da kol pakwe aku bgtau soalan yg akan ditanya esok...untung betul die..syukur la..dapat jugak die keje tu..gajinye pun hampir 2x ganda dari keje sebelum ni..abah siap tanya kawan abah untuk sewakan umah bagi pakwe aku..dapat jugak akhirnye..terima kasih abah..aku pun hepi jugak coz die berada dekat dgn aku..aku slalu masakkan makan malam dan makan tengahari kt die..aku nak kurangkan beban die...aku tau die byk nak gune duit..abah pernah kol die tanya die kalau die perlukan duit cakap je kat abah, abah boleh bg pinjam..b anyak betul jasa abah untuk anak die ni..aku tau abah buat sume ni kerna aku...sedih ase nye...banyak lg pengorbanan abah yg x dpt aku balas ni..

No comments:

Post a Comment