Wednesday, March 10, 2010

Diriku yang pengecut

Aku paling takut masa time hujan lebat dan kalau nampak lori kt jalan raya..kalau ngah tido ade hujan lebat dan bunyi guruh, aku akan sengaja kacau adik aku tido supaya die dapat temankan aku yg takot nak tdo time hujan lebat..ataupun aku buka lampu time tido..bila aku naik kete n ternampak lori lalu aku akan mencubit sape saje yg ade kt sebelah aku...sambil mengucap dalam hati..walaupun lori tu jauh lg..bapak aku suh amik lesen kete tp aku betul2 takot nk bwk..amik je la dulu lesennye..bila aku da ade lesen, aku bwk kete abah aku g keje...bila aku perasan ade lori besar kt belakang kete aku, aku asyik mengendap2 kelajuan lori tu kt cermin belakang..aku jd x fokus kt depan...masalahnye memang aku fobia dgn lori...tak tau la nape...lori2 tolong la jgn la follow blakang aku..aku takut k...time hujan lebat lg la aku takut..aku x ley bwk ms ngah tension2...t ley excident..aku x kn fokus..aku jd leka dgn khayalan aku...

No comments:

Post a Comment